dilluns, 19 d’octubre del 2009


Hola !
Doncs això es como una mena de diari , on tots el meus companys poden veure el que escric.
Avui es dimarts i m'he llevat amb molt de fred , ara ja toca posar la calefacció de bon matí , m'ha costat una mica llevar-me perquè encara tenia molt de son , i tinc, i s'estava molt bé al llit.
Com que avui encara, es podria dir , que no he començat el dia, explicaré el que vaig fer dilluns, o sigui ahir .
Ahir, com avui, i dijous, és un dia de els més llargs .
Dilluns comença amb informàtica, va estar bé , com sempre, el Nico ens va explicar com es feia un blog i com podíem comentar en aquest . Desprès hem tocava música,doncs música de vegades es avorrit i d'altres no, ahir va ser una de les classes avorrides perquè només parlava ell , tota la estona , i no se si no es va donar compte de que no ens enteraven de res, però ell seguia parlant i parlant, diu que vol acabar aquest llibre i fer coses de coordinació perquè diu que anem molt malament amb la coordinació, que no sabem ni tocar palmes, alo millor té raó, ens costava bastant les coses que ell feia , ens liavem molt ràpidament, però bueno ja hi aprendre . Desprès de la classe de música , ens va tocar educació física, que vam estar fent relleus i salts , més d'una persona es va caure , un de boca, altre de cul ... la caiguda que va ser més bona va ser la del Jose , perquè ens anava a ensenyar com fer-ho i anava tant motivat corrents que la goma de la bamba li va relliscar i va caure , tothom va riure i ell es va posar vermell encara que ho va dissimular molt bé. Després va venir l'hora del pati ,no tenia molta gana perquè acavaba de fer educació física, i a sobre la meva mare que ja ho sap que no m'agrada la mortadel·la va i amb fica al entrepà ... Desprès d'això va tocar castellà, ens va donar l'examen sorpresa i el vaig aprovar amb un bé, el vam tenir de corregir , però va dir que no comptaria com examen, si no com prova, per un que hi aprovo :( , i desprès tocava matemàtiques, una classe una mica avorrida , també la correcció del examen, que per cert , no en va anar gaire bé , aquest trimestre vaig començar amb notes bastant bé i he anant baixant, no se que passa, però no puc seguir així , intentaré esforçar-me una mica més.
A la tarda van fer les dues hores de angles i de socials, sempre es el mateix, no fa falte que les expliqui . A les 5h ja em dirigia cap a casa i va venir l'Anna i vam estar fent deures i xerrant una mica, quan es va anar amb vaig posar a l'ordinador, desprès amb vaig dutxar ,vaig sopa i em vaig acostar al llit , vaig veure una mica la televisió però la vaig apagar ràpid perquè ja tenia son. Avui, sembla ser un dia més o menys igual, per no ser que plou, i no m'agrada molt perquè els cabells s'encrespen i es bufa , i a sobre et mulles i fa més fred, encara que ahir feia més i anava menys abrigada, soc un cas.
Aquí ho deixo.
Adéu.

1 comentari:

  1. Tot és avorrit i tot és divertit. En un bloc no fa falta presentar-se. Buides el pap i prou. Això de l'embotit és un clàssic. Suposo que no el vas llençar, oi? Ja parlaré amb en Gustau per a que coordini en Jose, no?

    ResponElimina