dilluns, 19 d’octubre del 2009


Hola, com el bloc és com una espècies de diari personal però a la web, doncs així aprofito per explicar el meu dia d'avui:
El dia ha començat amb el so del despertador, no ha sigut molt agradable despertar-se amb aquell horrible soroll, després he fet les tasques prèvies per anar al institut i me decidit per anar a buscar a l'Ary, he passat molt de fred esperant-la.
En arribar al institut, amb son encare, me dirigit fins l'aula d'informàtica, on allà, tu, Nico, ens has explicat com anava el bloc, per això ara puc fer el deures.
Després d'informàtica he fet tecnologia, on per fi he entès com calcular la resistència equivalent, en educació física, he passat fred, com tots, crec jo, el Jose ens ha fet fer uns relleus, però com a mi no se'm dona bé la educació física, doncs ho he fet malament.
Les dues hores després del pati han sigut molt pesades, primer castellà correcció d'examen i després matemàtiques que em fet més del mateix, per cert, he tret molt mala nota en matemàtiques, però que hi farem.
En definitiva no cal que expliqui les classes de la tarda, perquè es més del mateix, per mi avui es un dels dies mes pesats de la setmana, esper-ho que passi ràpida la setmana i arribi de nou el cap de setmana, que ja enyor-ho el passat.

Docs, esper-ho que no avorreix-hi molt el meu dia, aquí deix-ho una foto meva com demanaves, es la mateixa de sempre, ja que no en tinc d'altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada