dijous, 22 d’octubre del 2009

una altra vegada el català!

Ja falta poc per que ens donin la avaluació inicial i el meu problema es que sempre amb queda català.
Jo crec que aquesta assignatura mai l'aprova re per mes que Faig coses per aprovar lo mai l'aprovo no se si es per mi Peró jo faig tot el que puc per aprovar Peró no m'ensurto mai.

He provat mil maneres de estudiar i res.
Abans no tenia por per suspendre Peró ara si perquè depèn el graduat per una part de si aprovo o no català jo espero aprovar-lo per a final de curs Peró no se que fer per fer-hó.

1 comentari:

  1. El català és una eina útil per comunicar-nos i entendre'ns de manera correcta. L'esforç l'has de fer, no ja per aprovar, sinó per pròpia iniciativa. No em serveix allò de castellà o català. Les dues llengües, i l'anglès també, les hem de saber emprar correctament. Ànims.

    ResponElimina