dilluns, 2 de novembre del 2009

Sí i no.

Ja ha passat la castanyada , o com molta gent li diu, Halloween, està bé que la gent pensi que es Halloween però hi ha d'altres que no sap ni com es diu realment la castanyada, si es volen disfraçar que es disfrassin però que tanpoc perdin les nostres tradicions. Aquesta castanyada ha sigut la més aburrida que he tingut mai, quasi no he menjat panallets per no dir, que només un, i castanyes tres o quatre, va ser un dia molt normal, i esperava un altre cosa però ja no sóc tan petita com per anar a buscar caramels a les cases però vaig menjar dels que va portar el meu germà. Hi ha altres tradicions, al Nadal, com el cas de Santa Klaus que m'agrada més que l'altra perquè en teoria em toquen més regals per Nadal, encara que ara ja vaig creixent i no tinc tants com quan era petita però com que encara està el cas del meu germà i es petit puc replagar-me uns pocs més.

Tenir germans de vegades et salven d'algunes coses, tot i que d'altres et toca pencar per culpa seva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada