diumenge, 3 de gener del 2010

Festes de Nadal


Avui es el tercer dia de l'any, us explicare el que he fet aquestes vacances, encara que falten pocs dies per que s'acabin però es passen volant.

Aquestes vacances han sigut com unes altres, a mi particularment no m'agrada molt celebrar el nadal perque sempre es el mateix, com el dia 24, arriba el dia, sopas, estas amb la familia més propera ja que jo no soc d'anar amb tota la familia si no amb els pares, germà i avis i prou, treus la taula estas una mica al sofà de casa i a dormir que ve ' Papa Noel ' ja no fa tanta il·lusió de quan eras petita que t'anves a dormir amb els nervis de que et portaria de regals o coses, ara ja es com si fos una nit qualsevol, et llevas i de vegades hi ha alguna cosa per tu o no, coses que a lo millor no has demanat durant l'any i el dia 25 les demanes, com un dia normal i per fer la gràcia de que ami també hem porten regals com al meu germà que es molt més petit que jo. El dia de Sant Esteve el vaig passar a casa del meu novio que feia un menjar i hem van convidar, va ser un dia normal també. Desprès de quatre dies es va celebrar el dia 31, però d'un any a un altre no canvia res i més en un dia, es un altre dia i ja esta, hem vaig anar a dormir una mica més tard de lo normal i ja, i al dia següent, el dia d'any nou vaig anar a menjar un altre cop amb tota la familia del meu novio i vam estar allà fins les sis de la tarda aproximadament i vam anar a casa, això tambe ho podria fer un dia com qualsevol, avui mateix, però bueno ja fins un temps no hi ha res que celebrar.

Bones festes!

( Les poques que queden...)

1 comentari:

  1. Uf! Quina "empanada" mental el dia que vas fer el comentari, no? Ha quedat clar que tots els dies de vacances són normals (je, je...)
    En quant les faltes d'ortografia veig que no han anat de vacances i s'han quedat al teu escrit. "Em convides a dinar? Hem de parlar de coses"
    Buf... Ànims que ho pots fer molt millor.
    Nota.50

    ResponElimina