divendres, 1 de gener del 2010

Les meves vacances

Us explicaré les meves vacances de Nadal, tot va començar el primer dia de vacances, el 22 de desembre del 2009(especifico l'any perquè avui es el primer dia del any 2010) un dimarts per la tarda, les vacances de Nadal son bastant curtes, però sempre en aquestes vacances es quan hi ha més treball per a fer.
Particularment, no m'agraden aquestes festes, perquè jo no sóc molt familiar, i els sopar amb la família no m'agraden molt més que res perquè he de anar amb el meu germà sense els meus pares perquè treballen a sopar a casa l'avia o a casa d'alguna tia, i això em fa sentir una mica incomoda.
una nit o un dia de Nadal sempre es igual, arribar, parar la taula, portar el menjar, menjar, escoltar "discussions" sobre política o altres coses, desparar la taula, mirar la tele i cap a casa, es tot una mica avorrit.
I ara parlem dels regals, jo no celebro ni para Noel ni Tió, i reis tinc però per part de ties i els avis, però perquè ells volen perquè ami no es que em faci molta il·lusió, a altres els hi agrada anar presumint de que els hi han regalat moltes coses i que tenen molts diners i que es poden permetre tot allò que vulguin i en realitat no se'n adonen que el que importa no es tenir molts regals sinó passar-ho bé en aquestes festes sense tenir un esperit consumista, perquè comprar moltes coses per a reis?, perquè no durant el any?, el que et faci falta te'l compràs i no comprar coses inútils per di, mira això m'han regalat. Encara que avui dia aquestes festes es basen en això, en un esperit consumista.
També, avui mateix dia 1 de gener de 2010, tothom pregunta com t'ha anat ahir, com si hagués notat algun canvi d'ahir avui, jo no he nota res, em canviat d'any i res més, ahir va ser un dia qualsevol i avui també, jo segueixo fent les mateixes coses, segurament fem aquesta pregunta i desitgem un feliç any perquè així creiem que aquest any serà millor, però això es cosa de cadascú i del que pugui passar.

Us deixo amb una foto nadalenca,
i un fins un altre.

1 comentari:

  1. En quant al contingut està molt bé, Maria. Però cal que vigilis molt amb els accents i els signes de puntuació. A voltes costa d'entendre la frase per raó d'un simple punt i seguit o d'una coma absent.
    Nota: 70

    ResponElimina