dissabte, 6 de febrer del 2010

Els compromisos

Depèn de per a qui, un compromís és important o no, per exemple a mi particularment, els compromisos són importants i intento complir-los sempre, quan algú em deixa diners, per exemple, sempre (a no ser que me' n oblidi) als retorno o alhora d'estudiar, per molta mandra que em faci, acabo estudiant, encara que només siguin deu minuts, penso que com tinc el compromís d'estudiar ho he d'intentar per sentir que aquest compromís s'ha complert, encara que de vegades, no compleixo els meus compromisos, quan he d'anar algun lloc, si és amb les meves amigues, no em prenc això com un compromís i puc arribar tard, però en canvi si és una altra persona, amb menys confiança, llavors si que m'exigeixo arribar puntual.

Avui dia, a la nostra edat, els compromisos són mínims, perquè si no els compleixes, no et passa res greu, pot ser et castiguen, però això comparat amb l'època dels meus avis, no és res.

Els compromisos més importants són els compromisos interiors, els compromisos que et fas a tu mateix; el compromís de millorar com a persona, el compromís d'ajudar més als de mes, de no ser tan egoista i d'allunyar-te de la societat consumista, per exemple.

En una monarquia absoluta o en una dictadura, quan no fas el que et diu el cap suprem, i així doncs no compleixes un compromís, acabes mort.

1 comentari:

  1. Idees bones però una estructura dolenta (horrorosa). Manquen un fotimer de punts i et repeteixes molt (per exemple). 65.

    ResponElimina