dilluns, 19 d’octubre del 2009

Alex Gabás Muñoz

Hola Nico!
La veritat és que el dia d'ahir no va estar tant malament com pensava que seria.
Al aixecar-me vaig mirar el rellotge: 7:05. Amb una mica de son em vaig dir: 5 minuts més.
Al tornar a mirar el despertador ja eren les 7:30. Vaig aixecar-me, vaig anar a la dutxa i al sortir d'ella vaig passar un fred immens. Tenia son i volia tornar al llit, ell sempre et cuida a les nits i et dona calor.
Després d'esmorzar vaig decidir baixar quan van vindre en Gerard i l'Aleix.
A l'arribar a l'institut vaig parlar amb tots els meus amics i vaig anar amb l'Ariadna. Desprès d'estar uns minuts amb ella vam dirigir-nos cap a l'aula d'informàtica.
Una vegada aquí vam aprendre a utilitzar blogs, repassar diferents coses i la veritat, no volia que s'acabés mai la classe, ja que no tenia gens de ganes de fer tecnologia.
Al dirigir-me cap al taller de tecnologia, després d'acabar la classe d'informàtica, em vaig trobar amb una pissarra buida que minuts desprès seria plena de línies i fórmules inentendibles.
Al acabar tecnologia sabia que m'esperava passar una hora de fred i cansanci amb la classe d'en Jose.
Quan per fi va acabar, a l'hora del pati vaig agrair els 25 minuts en els quals vaig poder fer l'imbècil amb els meus amics i estar una estona amb l'Ariadna. Al sentir aquell penetrant soroll que indicava el final del pati, vaig anar cap a classe per fer la classe de castellà.
A l'acabar la classe, que no va estar malament, va vindre la Roser, la professora de matemàtiques, que portava amb ella els exàmens que vam fer divendres, examen que em va sortir fatal i no em va donar temps d'acabar (potser això justifica el pèssim 5.3 que vaig treure).
Això em va baixar els ànims per anar a la tarda a l'escola, però vaig haver d'anar.
Desprès de menjar, vaig anar a l'escola; allò que tenia si que era son!
Vam fer una hora d'anglès i desprès va vindre la Magda amb la seva classe de socials, classe que no em va agradar gens, ja que no m'agrada massa aquesta professora, però no entrem en polèmica.
Al finalitzar totes les classes vaig acompanyar a l'Ariadna a casa seva. M'hagués agradat passar més estona amb ella, però els dos havíem de marxar.
A l'arribar a casa vaig fer-me una petita motxilla i vaig anar cap a la font del roure, lloc on m'esperava 1 hora i mitja de bàsquet.
A l'acabar, vaig tornar a casa, vaig sopar una sopa ben calenteta i vaig dutxar-me. Desprès d'estar una estona a l'ordinador, amb una mica de son i el llit dient-me: vine! et resguardaré tooota la nit!, vaig decidir fer-li cas. Vaig tancar-ho tot i a dormir!
El dia d'ahir el calificaria amb un 7.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada