dilluns, 26 d’octubre del 2009

Un mal dia


Hola a tothom, ahir vaig tenir un mal dia, des de que hem vaig aixecar fins que em vaig anar a dormir. Em vaig llevar, vaig arribar tard al cole, després al mig dia vaig arribar a casa, em vaig posar a recollir una mica i a veure el programa de Mujeres Hombres y Viceversa, després vaig anar a buscar a la meva mare al treball, no hi era, ja l' havien portat a casa. Vaig dinar i correns vaig marxar al cole a la reunió del consell escolar. A les 4:40 vam acabar, vaig anar a buscar a la meva mare a casa, vaig portar-la a el treball i vaig anar a buscar ala meva germana petita al colegi, vaig estar amb ella fins que va arribar el meu pare, després vaig anar a comprar i més tard vaig tenir que tornar anar a buscar a la meva mare, i després a la meva germana gran. Quan vaig arribar a casa vaig dutchar-me, vaig sopar i em vaig anar a la meva habitació. Vaig veure la televisió i a dormir.

1 comentari:

  1. Home! Tampoc no pots dir que va ser un mal dia. Vas estar molt atrafegada però no va ser un mal dia, no? Gaire dies com aquest i acabaràs boja. Com diuen en anglès: relax and enjoy it.

    ResponElimina