dilluns, 19 d’octubre del 2009

Daniel Fernández Tejero




Hola Nico!
Avui o sigui DILLUNS no es un dels dies més "guais" de la setmana, ja que deixes enradera, un cap de setmana, on et podies aixecar quan vulguis, podies quedar amb els amics, anar a dormir a l'hora que et dona la gana... Avui quan m'he aixecat, no volia anar a l'instiut, perquè tenia molt de fred, i perquè al llit s'estaba molt bé, però no hi ha més remei que anar-hi. A primera hora he fet la teva clase que ha anat igual que sempre, despres he fet altres clases, com per exemple música i educació física. A música he passat molt de fred i m'he aburrit moltíssim. Ara estic aquí, a casa meva, fent els deures per demà, i pensant en el següent cap de setmana.

T'he deixat una foto meva, i un altre de l'escut del millor equip del món!

Fins demà Nico i HALA MADRID!

Atentament: Dani'

1 comentari: