dijous, 22 d’octubre del 2009

El partit del cap de setmana

Hola a tots
Doncs aquesta setmana la veritat és que no m'està anant molt malament. Per què per començar, el diumenge passat vam jugar un partit a Santa Margarida de Montbui, contra el sant Mauro, què vam empatar a 2 en l'últim minut. El partit va començar prou bé, ja que ens vam posar per davant al marcador per un gol de falta que el vaig picar jo, però l'eufória ens va durar ven poc, per què al cap de 15 minuts ens van marcar ells amb una jugada que un noi se'n va anar per la banda i va fer el "pase de la mort", cap enrere i el nostre defensa no es va poder avançar-se per tallar la pilota i llavors van marcar. Ens vam anar al descans fent un bon joc al camp, amb un empat amb un dels equips que lluita per els llocs d'ascens.
Vam sortir a la segona part ben motivats, però el nostre central, per treure una falta sense que hagués pitat l'àrbitre abans li va treure la targeta groga, i poc després, al fer una falta a un rival, va rebre la segona amonestació i el van fotre fora. Jugant amb 10 ens van marcar un gol de còrner, ja que el jugador que cubria el segon pal, el Jose, es va quedar i va trencar el fora de joc. Aleshores després del gol, i a falta de 10 minuts per el final, es vam motivar ens ho vam creure, hi tan que ens ho vam creure. Teníem un munt d'oportunitats per empatar, però no hi havia manera, fins que ens van fer una falta al mitg camp, i el nostre porter, en Júlio, la va picar i la va penjar al punt de penal, vaig saltar amb totes les meves forçes, només mirava la pilota, mentra volava pensava que els punys del porter rival em vindrien a la cara, però no, vaig saltar complétament sol i vaig pentinar la pilota, el porter es va despistar i GOL, GOOOOOOOOOOOL... Quins moments d'eufòria, va ser impressionant, els del san Mauro es van quedar sense paraules, ja que tot això només amb l'últim minut, impressionant, inolvidable.
Els minuts restants, que era 2 o 3, vam jugar més a la defensiva, ja que el punt ens venia de perla per adalantar a 4 equips.
Desprès de fer un partit com el que vam fer a Santa Margarida de Montbui, com creus que m'aniria la setmana? de "conya"
Que vaigi bé.

1 comentari:

  1. Òndia! Sempre m'hauria agradat fer una jugada d'aquestes d'últim minut. Quina bogeria, no? Felicitats. Però, sempre hi ha un però, em preocupa que això sigui tan important per tu. Anima l'esperit, evidentment, però important...

    ResponElimina