dilluns, 19 d’octubre del 2009

Andrea Pedrosa


Hola.
Ahir va ser un dia bastant avorrit.En aixecar-me pel mati,sem van anar les ganes d'anar a l'institut ja que feia un fred que pelava.Definitivament l'institut es la cosa mes avorrida del mon.Sigui dilluns o sigui divendres es un pal anar-hi.Y aixecar-se?Mes del mateix.
En fi,vaig anar a l'institut i em vaig avorrir molt.Al migdia vaig anar a dinar a casa i la meva mare em va fer lasanya.Crec que això va ser lo mes interessant del dia.Vaig tornar a l'insti a les tres,i fins a les cinc un altre cop.Després,a les cinc vaig marxar cap a casa i vaig passejar el gos.En tornar,vaig començar a crear un bloc: http://www.vampirestories-midnight.blogspot.com/ .
Vaig estar tota la tarda amb el bloc,pero vaig tenir un problema amb el comentaris,i es que no puc comentar.Ara li preguntaré al Nico com ho puc fer.
Bueno,doncs així va acabar el meu dia d'ahir.Vaig anar a dormir i avui,m'he aixecat plovent!
Ah,per cert:

Visca el barça!


Atentament,Andrea

1 comentari:

  1. Dir que sóc avorrit és jugar-se-la molt... Cap problema, aquesta és la gràcia de la bitàcola. Amb respecte tothom pot dir la seva.
    Per cert, a part de les faltes d'ortografia (poques) cal que t'apuntis l'estructura
    paraula+punt+espai+paraula amb majúscula inicial. Val?

    ResponElimina