dilluns, 2 de novembre del 2009

doncs jo penso que ja esta be que hagi tradicions velles i de noves Peró abegadades es veuen una mica tontes com ara santa klaus es lo mateix que altres festes Peró amb un personatje diferent.
de haloween penso que ja esta be perquè es celebra junt amb la castañada i ami per exemple el panellets no m'agradan i Les castanyes si Peró molt poc i llaborens com també es haloween aprofito i m'imflo a menjar caramels.
i a mes com sempre diuen els professors ja esta be perquè es cultureta de altres Països i es una gran escusa per sortir mes de festa.
pero per exemples hi han festes que sol es celebren mes cuan ets petita, per exemple halween sol el sols celebrar cuan et's petit perque cuant ets geran no et disfrases ni de monstre ni de castañera o castañes i com per exemle en nadal cuan ets gran ja no et dedique s a fer tants regals a la gent i es perd una mica la tradicio de fer-se regals i es donen abans .
En moltes tradicions s'han barejat amb moltes de nosaltres.
Ara hi han festes que per molt que pasin añs no desapareixeran i no es mesclen les tradicion com ara les festes majors del poble en el que vivim o d'altres jocs.
Ara ve la festa que menys m'agrada per una part es sant jordi perque hi ha molta gent que sol per que es sant jordi regalen roses o llibres.
En difinitiba jo crec que esta be que es barejin festes de altres joc amb les nostres pero ara si no podes desapareixer nostres festes per res del mon i tambe estaria be que altres països agafain les nostres festes .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada