dilluns, 16 de novembre del 2009

Un examen sense gens de sort

Hola. Abans de començar amb la meva opinió de l'examen de informàtica, he de dir que potser contrarresta una mica amb les altres bones opinions.

Aquella classe em va fer superar els meus nervis. Abans de començar l'examen estava nerviós com és habitual, encara que m'havia estudiat el que calia. Al fer-lo per primer cop vaig poder fer algunes preguntes. No obstant, em vaig deixar unes quantes (ja sabeu que sóc molt lent). Però quan acabava el compte enrere, la vaig pifiar, i no és que no guardés sinó que em va passar una cosa molt extranya i difícil d'explicar. Llavors, el Nico, m'ho va tancar tot de cop, i vaig fer un altre cop l'examen. Però què va passar?, el Gmail no va obrir-se i vaig haver de fer l'examen com vaig poder i intentant recordar-me del que havia estudiat.

En resum, l'examen va anar-me fatal i vaig estar la següent hora amb cara de pomes agres. El que si que té nassos, és que quan vaig acabar l'examen per segon cop, se'm va obrir el Gmail (us asseguro que vaig estar posant la contrasenya correctament durant 2 minuts de l'examen i res).

1 comentari:

  1. No es tracta, Alejandro, de fer patir la gent inútilment sinó de provar coses noves que segur faran variar els vostres mètodes d'aprenentatge. S'ha acabat l'"empollar" i toca aprendre, senzillament. Tampoc no ha anat tan malament.

    ResponElimina