diumenge, 15 de novembre del 2009

Les clases amb el Nico

Les clases amb el Nico m'agraden molt.
L'any pasat quan ens van passar el paper per elegir les optatives, no vaig dubtar en cap moment, marcar informàtica ja que m'agraden molt els ordinadors, i tot aquest rotllo.
A part d'això en les clases del Nico, he aprés coses, que abans no sabia que existien, i ara, les se fer anar bastant . Un exemple es l'iGoogle, que no sabia ni que existita això i ara ho tindrè que presentar al projecte Google final, cosa que espero fer ja que contarà per nota.
A part de que aprenc molt en les clases, m'agraden, perque son molt divertides, m'ho passo molt i a vegades, ens deixa tamps lliure per explorar internet, però jo crec que molta gent, inclós jo mentre el Nico explica, mirem el que volem sense prestar atenció, aleshores, l'altra dia a l'examen, molta gent no sabia coses, perque no prestava atenció a les clases.

Espero que les clases sempre siguin així, i també desitjo aprendre molt més del món de l'informàtica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada