dilluns, 2 de novembre del 2009

Tradicions "extrangeres"



Em sembla que exportar tradicions d'altres països i cultures està bé i està malament.

Està bé, perquè podem aprendre coses d'altres països i cultures i ens podem divertir i passar-ho molt bé.
Com per exemple Halloween ja sé que no es catalana, i no es la nostra tradició, però em sembla bé que hi hagin altres festes a la nostra cultura.
A fora d'Espanya i Catalunya, crec que també es celebren festes a països que no són de la seva cultura, o sigui què no som els únics.

D'altra banda em sembla malament, perquè es la nostra tradició i cultura i ningú l'ha de canviar. M'enrecordo que quan era petit, i anava demanar caramels a les cases per Halloween, hi havia gent que no ens donava, perquè deien que no creien en aquestes festes, que ells feien la castanyada.

Amb Halloween passa igual que amb Santa Klaus, hi ha gent que ho celebra i gent que no perquè creu que es un malgast dels diners i que es una festa estrangera, que no es de la nostra cultura. Jo personal ment fa un anys a la meva casa es celebrava, però fins fa 3 anys ho hem deixat de celebrar perquè als meus pares els semblava que eren massa regals, i tota la pesca aquella...

En definitiva, aquest es un tema bastant complicat per redactar, perquè cadascú té el seu punt de vista, i creu el què vol, com per exemple jo, que no he dit si està bé o està malament, per evitar possible polèmiques. Amb aquesta cosa de les tradicions, cadascú pensa el que vol i si li sembla bé o no. O sigui; QUE CADASCÚ FACI EL QUÈ VULGUI.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada