divendres, 13 de novembre del 2009

Ja ha passat

La veritat és que sí, he passat un moment 'dolent' per no res. Pensava que em podria haver anat pitjor i no ! Em va anar força bé, encara que es massa d'hora per tirar cohets.
El primer cop que el vaig fer estava molt nerviosa perque no sabia si es podien mirar els apunts o no i sobretot, el que més em posava nerviosa era veure que els segons i els minuts anaven passant poc a poc, acabar una pregunta i anar només per la meitat i el rellotge aquell que anés al meu ritme també, per la meitat. No sé que em pasava que no li volia donar ni a començar l'examen, però va venir el Nico i li va donar al enter i vaig tenir de començar!, desprès de acabar l'examen que ja no estava tant nerviosa, descobrim tothom que li tenim que donar a desa i enviar, i ningú, repito, NINGÚ li va donar! i vam tenir que fer un altre cop l'examen, i encara que jo ja sabia que entrava i tot , amb vaig posar un altre cop nerviosa!, i encara no estic segura de que li vaig donar a enviar... però ara ja ha passat i estic disposada a fer-ne un altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada