dijous, 7 de gener del 2010

Festes de Nadal

En quests temps, el que es sol fer és estar amb la familia, reconziliar-se amb familiars i amics, relaxarse i sobretot estar amb pau.
Bé, us explicare més o menys el que he anat fent durant aquestes vacanses. Ja que no he estat gairebé ningun dia sense fer res, ho resumiré amb les dates més importants com són la Vigília de Nadal, sant Esteve, cap dany, el dia de reis...

El dia de la Vigília de Nadal, la vaig pasar amb els meus pares i la meva germana a casa. Vam sopar i ens vam donar els regals del "papa Noel" que ami em va tocar un pijama. Desprès de sopar, vam anar jo i el meu pare a jugar al "quintu" a l'Envalat, el poliesportiu de la Beguda, que també ens estaba esperant la meva novia i els meus cunyats.


El dia següent, que era Nadal, vaig anar com cada any a menjar a Viladecans, a casa dels meus padrins i vam fer cagar el tió amb els seus fills; la Judith, el Marc i el Pau on ami hem va portar unes sabatilles. Al arribar a casa vaig soritir una estona i desprès vaig tornaar a anar al "Quintu" amb la judith, els meus cunyats i els pares de la judith.

Del diumenge 27 de desembre fins al dimecres 30 de desembre vaig estar a Teruel, a un poble que es diu Calaceite, on vaig anar amb la judith, el meu padrí, la seva dona i el Pau, el seu fill a una casa que s'ha fet ell mateix. Durant aquets dies ens vam aburrir una mica la judith i jo perque no hi havia televisió ni internet i no teniem gaire per fer. Per matar l'estona el que feiem era jugar a cartes i sortir a donar un tomb per la montanya.

Per cap d'any, vaig estar a casa amb els meus pares. Al acabar de prendre el raïm, vaig anar amb la Judith, el Gerard M., i el Joshua a Sant Esteve, que hi havia festa al poliesportiu i vam estar fins a las 6, que vam agafar el tren per tornar a casa.

El 2 de gerer, ja al 2010 vaig anar amb els meus pares, la meva germana i la Judith a casa del meu tiet, a Martorell, on teniem menjar familiar amb tots els germans de la meva mare i els meus cosins. Per la nit, dels diners que havia aconseguit jugant a cartas amb els meus tiets i cosins, vaig invitar a la judith a anar a sopar a Martorell, i desprès ja tornar cap a casa.


El dia 5 de gener, com cada any, venen els meus padrins a pasar la nit de reis, on portem primer els nens(la Judith petita, el Marc i el Pau) a l'Envalat, on fan jocs infatils mentras esperen a que els Reis mags passin per Masquefa i arrivin a la Beguda.
Al pasar la nit de Reis, ens despertem tots gràcies als nens petits que començen a cridar i es tornen bojos al veure tants regals a la escala. Vam pujar tots els regals al menjador i vam esmorçar tots i en acabar l'últim d'esmorçar vam començar a obrir els regals.
Després de menjar, vam menjar de postres un pastis, ja que era l'aniversari del Pau, que cumplia un anyet i li van donar els seus regals d'aniversari.
Per acabar, el dia 7 de gener, és a dir avui, he començat ja a entrenar al camp de gespa, mentras plovia bastant i ha nevat una mica durant uns 5 minuts. Ja que aquest dissabte juguem contra la Pobla, on hi tinc 3 amics que jugan alla. Serà un partit interessant, ja que la pobla estan en la posisió 6 i nosaltres a la 9. Ho podeu veure a la pagina següent: http://www.fcf.cat/pub/verResultado.asp?grupocat=3&origen=1&idCompeticion=411&idgrupo=19
PD: Un propósit per aquest 2010 era no fer els deures a última hora, pero estaba en vacanses i avui era una exepció...=)
Que vagi bé i bon any nou!!

1 comentari:

  1. Sembla que els faltes les anem millorant però encara són moltes. Moltes. VACANSES ?????.
    On és el corrector?
    L'article és molt complert i només sobren els comentaris a l'estil "Bé, us explicaré..."
    M'encanta que mantingueu les tradicions.
    Per cert, 10 a 2, quina pallissa!
    Nota: 60

    ResponElimina