diumenge, 10 de gener del 2010

Nadal, tard, però sempre Nadal.

Bueno, com dic, potser una miqueta tard, però sempre es d'hora per parlar del Nadal! Si! Nadal, aquella festa fabulosa podrida pel consumisme, finançiada per milions de families que no tenen res millor a fer que gastar incalculables xifres de diners!
Si bueno, una mica pésima la meva visió del Nadal, però tot i així m'ho passo bé; una excusa més per sortir a fer el burro i passar-s'ho bé pel carrer.
Aquest Nadal, no ha sigut gaire especial. Com tots, fred, familia, massa menjar... Monotonía absoluta. Pero a vegades està bé la monotonía, en la quantitat justa sempre, esclar.
Potser podria resaltar que aquest nadal ha sigut el primer per alguns nous petits integrants a la familia, i crec que per ser el seu primer nadal s'ho han passat mooolt bé; en especial el meu cosí que li vam regalar "l'Elmo show" (aquell personatge Friki de Barrio sésamo), i la veritat em va agradar més a mi el nino que a ell, haha.
Se m'esta fent realment dur no ficar cap "xD" ni dibuixets raros (TT, uu', ¬¬, etc.) en les entrades dels blogs, espero que permetis que en faci ús d'uns pocs, perque la expressivitat als blogs es fundamental! XD (Veus? Ja la he cagat xD i una altre vegada...) No enserio, no ho dic de broma Nico.



Bueno, que m'he desviat una miqueta del tema de conversació...
No sé, no tinc gaire a dir sobre el Nadal, tothom sap què és, amb una interpretació o una altre tots el vivim igual. No crec que sigui algo sobre el que parlar massa.
Tot i així, espero que tots els vostres dessitgos es facin, si no s'han fet ja, realitat i molta feliçitat per tothom!
Deixo una foto del Nadal amb les millors persones que tinc al meu voltant, dedicat a ells, com sempre. Me'ls estimo massa ^^

1 comentari:

  1. Per tal de millorar l'expressivitat dels missatges el primer que podem fer és millorar l'ortografia.
    En segon lloc no hem de confondre un bloc amb una missatgeria instantània. On és l'estil periodístic?
    I en tercer lloc cal diferenciar les comunicacions venals (missatges de mòbil) de la resta de comunicacions on la correcció és molt important.
    Ho pots fer molt, però molt, millor.
    Nota: 30

    ResponElimina