dijous, 7 de gener del 2010

VACANSES DE NADAL

Holaaa!

Dons jo vaig començar les vacanses dos dies avans, dilluns i dimarts jo ja era de vacanses a l'hospital com de costum. Però, per sort vaig estar només dos dies. El dia 24, Noche Buena vam sopar a casa la meva àvia, després com no hi havia molt a fer vam anar al Quintu de la Beguda i vam passar una estona jugant. El Papa Noel em va portar a casa el meu novio un pelux i un puff de la Hello Kitty. Divendres, dia 25, a les buit del matí erem camí a Murcia. Com cada any vam anar a veure el avis que cada cop hi estan pitjor. Diumenge per la tarda vam arribar a Masquefa. Durant els dies de Nadal, pel matí he estat a càrrec de la meva germana petita, com de costum. I la nit de fi d' any no vaig passar-la amb els meus pares. Vaig anar a casa el meu novio i vam sopar amb la seva familia. Va haber un moment en el que em va fer molta gracia, quan la seva neboda es va dirigir ami dient-me tita. Dons vam supar, vam prendre el raïm i vam anar a casa del Eric a feliçitar l' any nou. Després vam anar a la festa que feien a la Rojelio Rojo que va ser una merda, aixi de clar. Si ho arribo a saber no compro l' entrada de 20 euros. I ja seguidament vam entrar a l'any 2010. Com passa el temps, el dia 2 de gener del 2010 vaig fer 3 mesos amb el meu novio. I ràpidament va arribar el dia dels reis , que gràcies a ells e pogut fer els deures a temps, perque no m'anava l'internet. Sort que m'han portat el que habia demanat, el portatil! I dons re, dia 6, vam anar a dinar a casa la meva tieta tots junts, vam jugar al bingo i ja vam passar tota la tarda. I re, demà al cole de nou. Apa, auqestes han sigut les meves vacanses... No res de nou, sembla rutina tot...


Ens veiem aviat!!!!!

1 comentari:

  1. Òndia Cheyenne, quin munt de faltes, no? (vacanses?) No utilitzes el corrector? Això ja no és que faltis molt a classe sinó que no fas servir les eines que tens al teu abast. Ho has de fer perquè ho saps fer. Vinga, ànims!
    En quant l'estil és el correcte menys l'inici i el final ja que demanava estil periodístic. Per tant "Holaaa" i "Ens veiem aviat" no correspon.
    Nota: 4

    ResponElimina