diumenge, 17 de gener del 2010

Reis mags? Crec que no

"2010, Gener, nit del dia 5, s'escolten sorolls a casa.
Estic dins del meu llit, però atemorit decideixo no sortir. S'escolta com es tanca la porta de casa, i decideixo sortir a mirar; el got de llet i les galetes que vaig deixar sota l'arbre ja no hi son!"

Aquest seria el somni de qualsevol nen petit, de qualsevol nen que no ha perdut la il·lusió pels reis mags i els regals que aquests "porten"
Crec que el pitjor que li pot passar a un nen petit es fer-se gran, i també adonar-se'n de la realitat sobre els reis mags; es perd tota la il·lusió.
Parlant sobre els meus reis, no han sigut ni dolents ni bons, simplement, "han sigut".
No m'han portat gaire cosa, ja que el meu aniversari es el 21 de Desembre i normalment ajunto els regals però no fer-ho tant pesat (des de el meu punt de vista no m'agrada, ja que cauen menys regals).
Van portar-me uns auriculars per la Playstation, diners, una mica de roba i molt amor per part de la meva família. Ah, també van deixar unes precioses sabatilles per l'Ariadna, que, per cert, li van encantar.

Crec que està bé deixar un detallet, tot i que sigui per quedar bé. No fa falta gastar-se tota una paga per que diguin: Oh, en Pepito és el millor, s'ha gastat 51486184186 milions d'Euros en aquest regal.
Això no és nadal, això és consumisme i des de el meu punt de vista, idiotesa.
Tal i com va dir en Nico, de vegades és millor donar una abraçada, un petó, una promesa, abans que donar certs regals.

Els reis són una de les moltíssimes excuses que hi han per que la gent gasti i gasti.

1 comentari:

  1. Molt bé Àlex tot i que hi ha una sèrie d'aspectes que cal comentar.
    Les majúscules dels noms propis i les minúscules dels mesos cal tenir-ho present. Les comes i els punts i seguits, també. És molt difícil que hi hagi una coma després d'una "i".
    En quant a l'estil continues amb el personalisme i, tot i que és correcte en una bitàcola, demanava un estil més d'article periodístic i, per tant, (ara sí que s'escau) les expressions com "crec que" no hi encaixen.
    En quant al contingut res a dir. Per desgràcia són moltes les excuses que tenim al llarg de l'any per malbaratar els diners. Però això també fa que els diners circulin... i això és bo.
    L'inici està molt bé.

    Nota: 12/20

    ResponElimina